Natalia Oreiro szeptember 4-én kedden jelen volt férjével az Infancia Clandestina premier előtti vetítésén Buenos Aires egyik mozijában, a Multiplex Belgadoban. A vetítésre 20:30-kor került sor. A hivatalos premier csak szeptember 20-án lesz. Natalia a premieren többek között azt mondta, hogy: "Amikor Benjamin megmutatta nekem a forgatókönyvet, akkor először félelmet éreztem. A félelmnek pedig két oka volt, az egyik az, hogy szinte lebénultam, a másik pedig a vágy, hogy képes leszel megcsinálni. Ezt az utat választottam."
Az alábbi képek a nataliaoreiro.com oldalról származnak, továbbá egy 15 képből álló galériát tekinthettek meg, amelyet ismét a teleshow.infobae.com állított össze: KATT.

 

 

 

 

 

 

 

 

forrás: nataliaoreiro.com; teleshow.infobae.com

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetly-naty.blog.hu/api/trackback/id/tr404769279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása