A blogom témája - amint azt már magad is tapasztalhattad - a híres uruguayi származású színész-, és énekesnő, Natalia Oreiro. Erre a blogra a kezdetektől fogva úgy tekintek, mint egy átfogó gyűjteményre, amelyben minden megtalálható róla, legyen szó akár az életéről, a pályafutásáról, a hétköznapjairól, a nővérével közösen alapított divatcégről; egyszeriben mindenről. Azóta, amióta ismerem felnézek rá, és tisztelem őt bármiért, amit eddig valaha is véghez vitt, avagy megvalósított az életben.

Ez az oldal 2008-ban jött létre, és kisebb-nagyobb időközönként szünetelt a működése, mert sohasem tekintettem úgy rá, mint egy rajongói lapra, sokkal inkább a magam szórakoztatására hoztam létre. A tanulás és egyéb elfoglaltságaim mellett képtelen voltam tartani magam a rendszeres frissítéshez, így hol működött, hol nem. A 2009-es év is viszonylag aktívnak mondható, de az sem tartott túl sokáig.
2012 tavaszán ismét folytattam az építését, bővítését és alakítását, de ez a folyamatosság újból megszakadt a tanulmányi teendőim miatt.
Most, 2013 őszén úgy vélem, képes leszek ott folytatni, ahol abbahagytam egykor, mert mindig szívesen foglalkoztam ezzel a bloggal. Továbbra is az a tervem, hogy egy gazdag tárházzal szeretnék szolgálni, ami átfogó ismeretet képes adni azoknak, akik kíváncsiak a Naty munkásságára, de még mindig nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt valaha is képes leszek elérni. Az oldal fejlesztése számomra azt is jelenti, hogy a korábbi híreket is ugyanúgy el tudjátok majd olvasni, és lehetőség szerint minél több információt szeretnék megosztani róla, akár visszamenőleg is, kitekintve a múltjára. Célom egy gazdag, tartalmas és igényes blog, ami egyszer lehet, hogy mégis megvalósul.

Kívánom, hogy érezd jól magad azalatt az idő alatt, amíg ezen blog posztjait böngészed, és remélem megtetszik annyira, hogy máskor is visszatérsz néhány poszt olvasására, kikapcsolódásra, és ismeretszerzésre.

Jó szórakozást!
- webmiss -

 

Az alábbiakban az oldal eddigi kinézeteit tekintheted meg:

8.0 Versión: "'13 Solamente Vos style"
2013.10.20. - aktuális

7.0 Versión: "2013 Otoño"
2013.09.15. - 2013.10.20.

2013autumnstyle_mini.png

Leírás: Világos és színes, mégis őszies és hideg érzetet kelt az emberben, amikor ránéz. Szerettem volna pont ezt a hatást megvalósítani, és ezek a képek hozzájárultak ennek eléréséhez. Jól látható, hogy az egész oldal új, szélesebb köntösbe öltözött.

6.0 Versión: "AutumnLeaf '12"
2012.09.03. - 2013.09.15.

autumnleaf_mini.png

Leírás: Az őszi színeket szerettem volna megjeleníteni a képernyőkön: a barack, a sárga, a zöld, a rózsaszín, és a barna. Ezek mind a sárguló leveleket juttatják eszünkbe. Ezentúl a fejlécen található a navigációs menü. A betűstílus sem véletlen, ahogyan a téma sem, hiszen szeptember 3-án volt egy Infancia Clandestina sajtókonferencia, és úgy gondoltam, hogy ennek a filmnek kell dominálnia ezen a kinézeten.

5.0 Versión: "LoveCannes '12"
2012.08.14. - 2012.09.03.

lovecannes_mini.png

Leírás: A Cannes-i képeket használtam fel hozzá, egy kicsit újítani szerettem volna; vagy csak más szemszögből megvilágítani a dolgokat, hogy így is lehet. Az eredmény szerintem magáért beszél. Olyan kék-szürke hatása volt az egésznek, és első ránézésre nem feltétlen a nyár legmelegebb hónapja jutott az embernek róla eszébe, de nekem tetszett. :)

4.2 Versión: "LightRose '12"
2012.07.11. - 2012.08.14.

lightrose_mini.png

leírás: Nyárias kinézet, hangulatos színek, kellemes kisugárzás. Talán ezekkel a szavakkal tudnám jellemezni, természetesen a harmónia keverékével is. Az idei Caras fotózás képeit használtam fel hozzá, és kicsit mesebeli lett, vagy hercegnői?! Lehet, hogy viszonylag rövid időn belül cseréltem le az előzőt erre, de a mai napon (2012. július 11.) valahogy ihletelt lettem, és alkotni kezdtem..az eredmény szemmel látható!

 

4.1 Versión: "SummerTime '12"
2012.06.26. - 2012.07.11.

summertime_mini.jpg

Leírás: Valami újat akartam; olyat, ami a nyár színeiben pompázik, ami egy kicsit elhozza minden látogatómnak a tengert, a napfényt, és egy hideg üdítőt. Ehhez a legújabb Cannes-i képeket használtam. Szerintem szép lett, kellemes ránézni..olyan vidám!

4.0 Versión: "Blueflowers style '12"
2012.05.12. - 2012.06.26.

Leírás: Whowh! Ez volt az a külső, amelyik a blog visszatérését harangozta. Nem akarok dicsekedni, de szerintem nagyon szép lett. Igaz az is, hogy májusban, a hivatalos visszatérés előtt került fel, és a színei nem éppen a tavasznak, a hamarosan érkező nyárnak a megjelenítői, de teljes mértékben elégedett voltam vele! Több visszajelzést is kaptam, ugyanis másoknak is elnyerte a tetszését. Köszönöm!

 

3.0 Versión: "Grey style"
2010.02.04. - 2012.05.12.

Leírás: A második design képszerkesztővel. Ekkor még csak ismerkedtem a programmal. Egy 2010-es fotósorozat képeit használtam fel, amelyet a Gente magazin készített annak idején. Februárban került fel, és nem gondoltam, hogy több, mint két évig lesz fenn, de ennek az volt az oka, hogy a blog egy hosszabb szünetet tartott, de bezárni sohasem akartam. Visszagondolva örülök, hogy nem tettem, mert akkor most nem írhatnám ezeket a sorokat.

2.0 Versión: "Blue style"
2009. 11. 22. - 2010.02.04. 

 

Leírás: Ez volt az első "komoly" design. Miért? Azért, mert előtte sohasem használtam semmilyen képszerkesztő programot. Ez a design nem lett a legszebb, mert ez volt az első alkotásom egy ilyen programmal. Most, hogy már régebb óta használok képszerkesztőt, visszagondolva ez elég kezdetleges lehetett egy kívülállónak, de nekem akkoriban sokat jelentett és büszke voltam rá. A felépítése egyszerű, a türkiz dominál.

1.0 és a korábbi verziókat nem tartom olyan jónak ahhoz, hogy itt legyen a helyük.

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetly-naty.blog.hu/api/trackback/id/tr834504255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása