Thessa 2012.05.04. 17:38

Két évvel később

Sziasztok, kedves látogatóim, akik az elmúlt két évben is jelen voltatok a blogon, annak ellenére, hogy semmiféle újdonsággal nem szolgáltam.. Nem is gondoltam volna, hogy egyszer visszatérek, mármint.. félreértés ne essék, mindig is imádtam az oldallal foglalkozni, mindig érdekelt a html, és elsősorban Naty! ... :)
Most ismét itt vagyok, és írok nektek, készen arra, hogy ott folytassam, ahol abbahagytam, csak hogy ezt mennyire fogom tudni megoldani, azt még nem tudom, hiszen 2 év nagyon hosszú idő, és nekem pont most jön a vizsgaidőszak, ami eléggé stresszes, de mi mást kéne várni egy olyan helytől, ami arra való, hogy tudást szívjunk magunkba?! Mindenesetre szeretnék néha-néha új hírekkel, képekkel szolgálni! :) Most hirtelen annyi mindent lehetne írni, hiszen Nataliával ezalatt a 2 esztendő alatt nagyon-nagyon sok minden történt, többek között az, hogy 2012 januárjában életett adott első gyermekének, Merlínnek! Új sorozatot kezdett forgatni, a Las Oreiro új kollekciókkal lepte meg a nagyközönséget, és megannyi esemény, amelyen Natalia is részt vett. Szeretném mindezt bepótolni. :)
Kezdetnek csak egy új layout került fel (próba szinten), mert annak is már ideje volt. Remélem tetszik, próbáltam nyárias színeket használni, hiszen az utóbbi napok igencsak sok napsütésben voltak gazdagok! :)
Továbbá minden eddigi posztot vázlatba helyeztem, így azok nem elérhetőek. Erre azért volt szükség, mert szeretném újjá építeni a blogot, méghozzá teljesen új alapokra helyezni! Természetesen fokozatosan fogom feltölteni a tartalmat, de azt is másképpen. :) Idővel letisztult lesz, világos, és jómagam is tudni fogom, mit akarok.

További kellemes estét, hétvégét!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetly-naty.blog.hu/api/trackback/id/tr404488789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása