lightrose_pic.pngSziasztok!
A mai napon rengeteg képet töltöttem fel az oldalra, és ezek mind idén, 2012-ben készültek. Elsősorban megemlítem, hogy sok másikat, ami eddig csak a főbejegyzések között volt látható átlinkeltem a "photos" megfelelő kategóriájába! De most nézzük, hogy pontosan mely képekről is lenne szó:

Appearances:
01.: május 20-án (ezek eddig még nem szerepeltek a blogon!), és 21-én készült sajtótájékoztató képei Cannes-ból!
02.: Un Mundo Mejor show adásának néhány képe, amiket saját magam vágtam ki, és a főbejegyzések között is szerepeltek!
Candid:
Bővültek a 2012-es fanképek! Ide csak belinkeltem a május 22-én készült képeket, illetve a július másnapján készülteket is.
Photoshoots:
Ez a menü is elérhetővé vált, méghozzá az eddig készült összes ide fotósorozattal. Ez pontosan a következőket jelenti:
01.: 2012-es vegyes fotósorozatai, ide azok fognak kerülni, amelyek csak néhány elemet tartalmaznak, jelenleg kettő érhető el: Self Assignment (2), és a La Nacion (3) fotózásán készült képek!
02.: Caras magazin március 13-án készített több képet Nataliáról, amelyek között a jelenlegi design képei is szerepelnek!
04.: Oh Lalá! magazin áprilisban tartott fotózást Natyról, és ezeket a képeket is megnézhetitek
05.: Hola! Argentina magazin Cannes-ban készült képei (amelyek a főbejegyzések között is folyamatosan megjelentek) egyetlen menüben!

Amint azt látjátok, elég sok kép gyűlik össze, ha ezt valaki összeszámolja.. :)
A képek nagyobbik része a nataliaoreiro.cz oldalról, míg a másik része a venenososdesiempre.piczo.com oldalról származik!
Kellemes nézelődést!

- webmiss -

Szólj hozzá!

Címkék: Blog

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetly-naty.blog.hu/api/trackback/id/tr274648345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása