Sziasztok!
Ma ténylegesen is megkezdődtek a külső átalakítások. Első lépésként egy új layout-ban lehet gyönyörködni (!). Ezt a kinézetet korábban csináltam, de még nem akartam feltenni, viszont sokkal jobban tetszik, mint a korábbi! :) A képek, amik a fejlécen szerepelnek egy 2011-es fotósorozatnak a részét képezik. Alakítottam a css-en is.
Ami az oldal tartalmát illeti: egyelőre egyik menü sem elérhető! Ennek az az oka, hogy szeretném elkészíteni az egyes menüpontok belső kinézetét, és mint már említettem átírni a bennük szereplő posztokat.
Viszont készült egy új menü, ami elérhető. Magára a blogra vonatkozik, oldalt találhatjátok "more information" címen! Ez csak egy általános képet ad arról, hogy annak idején miért, és milyen céllal jött létre.
Ez a hónap feltehetőleg az átalakításoktól fog hemzsegni, és az is biztos, hogy most ezt egy kis időre hanyagolnom kell, mert eljött a vizsgaidőszak! Feltétlen fogom folytatni azt, amit elkezdtem! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetly-naty.blog.hu/api/trackback/id/tr464504324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása